Uluslararasi Sağlık Hizmetlerine Çatı Marka: HealthTürkiye

Haberi Paylaş
01/11/2022

“HealthTürkiye”, sağlığın küresel yıldızı olarak kapsayıcı hizmet anlayışıyla; eğitimli ve deneyimli sağlık personelimiz, ileri sağlık teknolojilerimiz, kaliteli hizmetlerimiz ve kullanıcı dostu ara yüzü ile tüm dünyaya sağlık hizmetlerimizi güçlü bir marka ile tek elden tanıtmayı amaçlıyor.

“HealthTürkiye” markası, “HealthTürkiye” web portalı, 6 dilde ve 7/24 hizmet veren uluslararası hasta çağrı merkezi, hasta memnuniyet anketleri, USHAŞ Akademi, yurt dışı tanıtım ve temsil imkanları gibi birçok bileşenden oluşmaktadır. Sağlığın küresel yıldızı olarak kapsayıcı hizmet anlayışıyla; eğitimli ve deneyimli sağlık personelimiz, ileri sağlık teknolojilerimiz, kaliteli hizmetlerimiz ve güçlü platformumuzla “HealthTürkiye” markasıyla tüm dünyaya sağlık hizmetlerimizi tanıtmayı amaçlamaktadır.

  1. “HEALTHTÜRKİYE” WEB PORTALI: TÜRKİYE’NİN ULUSLARARASI SAĞLIK SİSTEMİNE RESMî GİRİŞ KAPISI

‘Türkiye Yüzyılı’ vizyonu doğrultusunda, hastane ziyaretlerinin ötesine geçen bir bakım anlayışıyla, iyi eğitimli ve deneyimli sağlık personelimiz, ileri teknolojimiz, kaliteli hizmetlerimiz ve güçlü platformlarımızla desteklenen “HealthTürkiye” ile dünyaya hizmet vermeye hazırız.

 

Türkiye Cumhuriyeti Sağlık Bakanlığı’nın ilgili kamu şirketi olan Uluslararası Sağlık Hizmetleri A.Ş.nin (USHAŞ) ticari markası olan “HealthTürkiye®”, Türkiye’nin uluslararası sağlık sisteminin tek resmî temsilcisidir.

 

“HealthTürkiye”, Türkiye dışında yaşayan ve sağlık hizmeti almak amacıyla Türkiye’yi ziyaret etmeyi planlayan misafirlerimize yardımcı olmak amacıyla kurulmuştur. Asıl amacımız güçlü sağlık altyapımız, gelişmiş teknik ekipmanlarımız, nitelikli sağlık çalışanlarımız ve kaliteli hizmetlerimizle insanlara sağlık hizmeti sunmak olsa da aynı zamanda uluslararası hastaların ziyaretlerini planlarken ve organize ederken yaşadıkları stres ve karmaşayı ortadan kaldırmak için de buradayız.

 

“HealthTürkiye” web portalı, Uluslararası Sağlık Hizmetleri A.Ş. (USHAŞ) tarafından, T.C. Sağlık Bakanlığı ve T.C. Kültür ve Turizm Bakanlığının desteği ile kurulmuştur. Platform, uluslararası hastalar ile Türkiye’deki sağlık kuruluşlarının tek bir platformda buluşmasını ve hastaların etkin bir uçtan uca takip sistemi ile sağlık yolculuklarında çeşitli ayrıcalıklara ilişkin düzenlemelerden yararlanmalarını sağlayacaktır.

 

“HealthTürkiye”, sağlık vizesi başvurunuz konusunda sağlanan destekten, konaklama ve transferlerinizin ayarlanmasına ve takipleriniz de dâhil olmak üzere sağlık tedavinizin planlanmasına kadar belirli ayrıcalıklar sağlayarak sağlık yolculuğunuzun tüm adımlarını kapsayan bir tek durak noktası olarak hizmet vermektedir.  Uluslararası hastalar hastanelerden kendilerine en uygun tedavi programını çevrim içi olarak seçebilir, tedavinin maliyetini kontrol edebilir ve tedavilerini en iyi fiyattan sipariş edebilirler. Son olarak, HealthTürkiye, sağlık yolculuğunuzu kolaylaştıracak özellikler ve destek hizmetleriyle seyahat arkadaşınız olarak hizmet verecektir.

 

HealthTürkiye web portal www.healthturkiye.com internet sitesi üzerinden hizmet verecektir.

 

  1. USHAŞ AKADEMİ: ULUSLARARASI SAĞLIK EĞİTİM PROGRAMLARINDA TÜRKİYE’NİN AKADEMİK YÜZÜ

Uluslararası Sağlık Hizmetleri A.Ş. (USHAŞ) tarafından kurulan USHAŞ Akademi, Türkiye’nin sağlık profesyonellerinin bilgi birikimlerini, en iyi uygulamalarını ve deneyimlerini dünya ile paylaşmayı amaçlamaktadır. USHAŞ Akademi, birçok ülkenin sağlık alanındaki insan kaynağını, ülkemizin modern ve teknolojik sağlık altyapısı ve nitelikli profesyonelleri ile bir araya getirmektedir. USHAŞ Akademi ile yabancı sağlık personelini ve sağlık turizmi profesyonellerini uzmanlık alanlarına göre, ihtiyaç ve talepleri temelinde özel olarak hazırlanmış müfredatlarla ülkemizde ağırlayarak sağlık profesyonellerinin mesleki gelişimlerine katkı sağlamayı hedeflemekteyiz.

Eğitim hakkında detaylı bilgi, soru ve önerileriniz için www.www.ushas.com.tr adresini ziyaret edebilir ve [email protected] adresinden bize ulaşabilirsiniz.

  1. MİSAFİR MEMNUNİYET ANKETİ VE ANALİZİ

Ülkemizi tercih eden tüm misafirlerimizin tedavi sürecindeki düşünce ve deneyimlerini önemsiyoruz. Ülkemizde tedavi olmayı tercih eden misafirlerimizin deneyimleri ile hizmet kalitemizi artırmayı hedefliyoruz. Misafir memnuniyeti çalışmalarımızla tüm beklenti ve memnuniyetleri dikkatle takip ediyoruz. Uluslararası hastalara, sağlık yolculuklarının tamamlanmasının ardından, her bir yorum ve geri bildirimin ciddiye alındığı ve takip edildiği bir anket sunulacaktır.

  1. ULUSLARARASI HASTA ÇAĞRI MERKEZİ: TÜRKİYE’NİN SAĞLIK DENEYİMİ 7/24 YANINIZDA

Çağrı merkezimiz ile Türkiye’deki platformlarımız üzerinden tedavi arayışında olan değerli misafirlerimizin talep ve ihtiyaçlarına yönelik çözümler üretiyoruz. Uluslararası hastaların ihtiyaç duyduğu destek 6 dilde (Arapça, Rusça, İngilizce, Fransızca, Farsça ve Almanca) 7/24 hizmet vermektedir.

Çağrı merkezi ve anketlerden elde ettiğimiz geri bildirimleri hem özerk olarak hem de sektörün ortak sonuçları olarak sağlık kuruluşları ve ilgili kurum ve kuruluşlar ile paylaşacağız. Bu sayede tüm paydaşlarla birlikte  sektörde neyin eksik veya düzeltilmesi gerektiğini bütüncül olarak görebileceğiz.

 

  1. ORTAKLIK ZAMANI: ULUSLARARASI ETKİNLİKLER

USHAŞ, paydaşların tek bir çatı altında buluşmasını sağlamak, değerli ortaklıkları keşfederken ve inşa ederken temas ve bağlantılar kurmak için Sağlık İş Forumları düzenlemektedir. Yurt içi ve yurt dışı organizasyonlar ve fuarlarla sağlıkta yeni iş birliği fırsatları oluşturmanın yanı sıra sağlık ve iş forumları aracılığıyla ülkemizin sağlık deneyimlerini paylaşıyor ve uluslararası iş birlikleri temin ediyoruz.

USHAŞ bugüne kadar Özbekistan, Birleşik Krallık, Azerbaycan ve Pakistan ile başarılı bir şekilde İş Forumları düzenlemiş ve sonuçlandırmıştır ve önümüzdeki yıl pek çok İş Forumu daha düzenlemeyi planlamaktadır.